Tisztelt Partnerünk!

Célunk, hogy a nagykereskedelmi webáruházon keresztüli vásárlás egyszerű, gyors és kényelmes legyen a Viszonteladók részére. Ennek érdekében alakítottuk ki az áruház működését. A problémamentes vásárlás érdekében kérjük, hogy figyelmesen olvassa el a következő tájékoztatót!

Rendszerünk célja, és előnyei partnereink számára:

1. személyre szabott márkák
2. naprakész készlet információ méret szerinti bontásban
3. személyre szabott árak,
4. automata értesítés akciós vásárlás (új vagy árváltoztatott STOCK) ill. új termék esetén
5. speciális keresési lehetőség készletünk között (ár ill. db szám alapján)

A vásárlás menete/ a rendszerünk használata

Az oldal bal oldalán navigálhat a kategóriák, termékcsoportok, márkák és termékjellemzők között a szűrők segítségével. Ha valami megtetszik, a termék ára alatt tud méretet választani (a több színben rendelhető modellek esetében minden szín külön termékként szerepel). Ha nincs méretválasztási lehetőség, vagy csak nagyon kevés méretet lát, az azt jelenti, hogy a többi méret már elfogyott, ezekből külön kérésre sem tudunk szállítani! Néhány cipő esetében nincs feltüntetve az európai méretezés. Ezeknél az adatlapon található mérettáblázat gomb nyújthat segítséget. Ha kiválasztotta a megfelelő méretet, és mellé írta az adott méretből rendelni kívánt darabszámot, a kosárba gomb segítségével tudja virtuális kosarába helyezni a terméket. Ezután lehetősége van további tételeket kiválasztani, a számukat módosítani, vagy kivenni a kosárból árukat. Ha mindent kiválogatott, amit meg szeretne rendelni, a kosárból mehet tovább, és máris feladhatja megrendelését!

Árak: A feltüntetett ár a termék BRUTTÓ ára, amely az általános forgalmi adót (ÁFA) tartalmazza! Az áraink a háttérkondíciókat tartalmazzák. A feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, az árváltoztatás jogát minden esetben a rendelés visszaigazolása után is fenntartjuk. Az esetleges hibákért, elírásokért, tévedésekért felelősséget nem vállalunk.

Készlet : A Webáruházban látható termékek készlete naponta egyszer hajnalban frissül. Készletünk jelentős részét üzleteinkben folyamatosan áruljuk, ezért előfordulhat, hogy időközben (maximum 24 óra) az adott termékből kevesebb áll rendelkezésre. Szintén előfordulhat, hogy más partnerünk pont Ön előtt aznap megrendelte a terméket. Sajnáljuk, de ilyen esetben a korábban leadott rendelést rögzítjük.

Speciális Kereső: A Speciális kereső segítségével percek alatt megtalálhatja az Önnek megfelelő terméket: Pl.: Tegyük fel, hogy Ön olyan Férfi Fila cipőt keres, aminek a nettó ára maximum 5 000 Ft, és a minimum darabszám a termékből 50 pár. A Speciális keresőt a jobb felső sarokban megrendelés gomb alatt találja. A speciális keresőre kattintás után Ön a bal oldali menüben választhatja ki, hogy milyen termékek érdeklik.
Itt a bal oldali menüben:
1. kiválasztja a „Férfi”-t
2. termékcsoportok között a „Cipő”-t
3. a gyártók között a „Fila”-t
4. a minimum darabszám esetén beírja a kívánt darabszámot
5. az ár esetében megadja a maximális árat.

Amennyiben valamit eltévesztett, a böngészője „Vissza” gombjának segítségével jut vissza.

A Rendelés leadása

Rendelését a hibás kiszállítások elkerülésének céljából kérjük elsősorban webáruházunk segítségével készítse el (így a hibás cikkszám, méretleadás problémái elkerülhetőek, és rendeléséhez megjegyzést is fűzhet). Rendelését emailben is leadhatja nekünk, nem muszáj a webáruházon keresztül megrendelnie a kiválasztott termékeket. Rendelését leadhatja a [email protected] címre. Kérjük amennyiben emailben rendel, a pontos cikkszámot, méret szerinti darabszámot, szállítási időpontot tüntesse fel rendelésén. Rendelését telefonon is leadhatja nekünk a +36306777076 telefonszámon. Kérjük amennyiben telefonon rendel, a pontos cikkszámot, méret szerinti darabszámot, szállítási időpontot adja meg a beszélgetés alkalmával.

A Rendelés visszaigazolása

A megrendelést e-mailben minden esetben visszaigazoljuk Önnek. Azonban ez nem jelenti, hogy a megrendelt termékeket biztosan szállítani tudjuk. Főként leértékelt, kifutó termékeknél előfordulhat, hogy nem tudjuk a kiválasztott árut szállítani (például mert annak hiányossága, vagy sérülés miatt nem értékesíthető a webáruházban). Ez esetben e-mailen néhány napon belül értesítjük. Amennyiben nem tudjuk szállítani megfelelően megrendelését, annak leggyakoribb esetben két fő oka lehet: Árak: Mindent elkövetünk annak érdekében, hogy a személyre szabott árak mindig helyesek legyenek. Rendszerünk azonban igen összetett, ezért sajnos előfordulhatnak hibák. Amennyiben ez előfordul, és ön hibás árakat lát a rendszerben, kérjük jelezze felénk, és mi haladéktalanul kijavítjuk, hogy ez a probléma többé ne forduljon elő. Készlet: A Webáruházban látható termékek készlete naponta egyszer hajnalban frissül. Készletünk jelentős részét üzleteinkben folyamatosan áruljuk, ezért előfordulhat, hogy időközben (maximum 24 óra) az adott termékből kevesebb áll rendelkezésre. Szintén előfordulhat, hogy más partnerünk pont Ön előtt aznap megrendelte a terméket. Sajnáljuk, de ilyen esetben a korábban leadott rendelést rögzítjük. A Rendelés kiszállítása / Fizetési feltételek: A kiszállítást a GLS Hungary futárszolgálat végzi, 3-10 munkanapon belül (A szállítási idő azonban nem garantált, bizonyos esetekben ennél tovább is tarthat). A futár hétköznap, munkaidőben fogja felkeresni, ezért fontos, hogy szállítási címként olyan címet adjon meg (akár munkahelyet), ahol ez időben el tudja érni, illetve hogy lehetőleg mobil telefonszámát adja meg, hogy biztosan fel tudjuk hívni probléma esetén! A szállítási költség 20 000Ft-os értékhatárig az ország egész területére egységesesen 820Ft + ÁFA, a csomagolás költsége pedig 140Ft + ÁFA (összesen bruttó 1 200Ft). Ha azonban a megrendelt termék(ek) értéke eléri a 20 000Ft-ot, ezt a költséget mi fizetjük! A csomag lezárt dobozban érkezik, az árat és az esetleges szállítási költséget a futárnak készpénzben kell kifizetnie (készpénzben fizető viszonteladó esetében). Abban az esetben, ha a csomagoláson külsérelmi nyomokat tapasztal, mindenképp a futár jelenlétében nyissa fel azt, és ellenőrizze a termék(ek) sértetlenségét! Átutalásos rendszerben fizető vásárlóink a számlát a csomagban találják, ennek ellenértékét a számlán feltüntetett fizetési határidőn belül kötelesek megfizetni. A megrendelt termékeket minden esetben lehetősége van átvenni nagykereskedelmi üzletünkben is, az alábbi címen: Playmax Nagykereskedés, 1142 Bp., Szőnyi út 2. +36306777076 [email protected] A megrendelt termékek beérkezéséről e-mailben és telefonon is értesítjük. Ebben az esetben a vételár a helyszínen fizetendő (készpénzben fizető viszonteladó esetében). Automatikus értesítések/hírlevelek: Rendszerünk célja, hogy Ön azonnal értesüljön róla, amennyiben készletünkre új termék vagy kiemelten kedvező áru akciós (STOCK) termék kerül. Partnereink kéthetente automatikus értesítésben részesülnek, külön márka szerinti email formájában. Ha az email hasonlóan is néz ki, mint az előzőleg kapott hírlevele, érdemes részletesen végignézni, mert az adott termékek ára folyamatosan változik.

A Feltüntetett termékek sorrendje

- Új akciós (STOCK) termék - Új akciós áron ( STOCK) termék - Új Termék - Akciós Stock termékek
Ajánljuk, hogy kövesse figyelemmel üzeneteinket, és ne habozzon minket azonnal felkeresni, hiszen kiemelten megjelenített termékeink más kereskedők figyelmét is felkeltik, így ezek rendszerint gyorsan fogynak.

Reklamáció kezelés partnereink részére

Kitüntetett figyelmet fordítunk az általunk forgalmazott termékek minőségére, igyekszünk vásárlóink számára a legkiválóbbat nyújtani. Ha Önnek ennek ellenére minőségi kifogása van egy megvásárolt termékkel kapcsolatban, kérjük azt az alábbiak szerint küldje be hozzánk bevizsgálásra:
1. A minőségi reklamációs termékeket minden esetben a Szinga Sport vizsgáltatja be; ezeket a Viszonteladónak a jegyzőkönyvvel együtt be kell küldeniük saját költségükön (postán/ GLS-sel) az alábbiak szerint: - Cipők: Szinga Sport Kft., Európa Center, 1044 Bp., Váci út 123., a csomagon feltüntetve, hogy „REKLAMÁCIÓ” - Sportszerek: Playmax Nagykereskedés, 1142 Bp., Szőnyi út 2. a csomagon feltüntetve, hogy „REKLAMÁCIÓ” Playersroom kiskereskedelmi üzletben nem lehet leadni a minőségi reklamációs terméket! A beküldött jegyzőkönyvön minden esetben szerepelnie kell a Viszonteladó pecsétjének. A Szinga Sport csak a vásárlás időpontjától számított 6 hónapon belüli reklamációs termékeket köteles bevizsgálni. A 6 hónapon túli, de alapos szakvéleménnyel reklamáló vásárló által visszahozott termék esetében (2 éven belül) a garancia él. Ez utóbbi esetben a szakvélemény másolatát a termék pontos cikkszámával együtt a Viszonteladónak be kell küldenie a Playmax Nagykereskedésbe (cím ld. fent).
2. A Szinga Sport független szakértővel bevizsgáltatja a reklamációs terméket: alaposítja vagy alaptalanítja, ill. adott esetben javíttatja. Ennek eredményéről, a termék Szinga Sporthoz történő beérkezésétől számított 15 napon belül tájékoztatja az illetékes Viszonteladót:
-alapos reklamáció esetén a jegyzőkönyv egy példányát visszaküldve
-alaptalan reklamáció esetén a terméket szakvéleménnyel együtt visszaküldve
-javítás esetén a javított terméket szakvéleménnyel visszaküldve.

Külföldi megrendelők esetében, illetve egyedi megállapodások alapján a reklamációkezelésért felelősséget nem vállalunk.

Reméljük, hogy nagykereskedelmi webáruházunk elnyeri tetszését, és Önt is elégedett vásárlóink táborában köszönthetjük! Amennyiben olyan észrevétele vagy ötlete van, amely webáruházunk működését még gördülékenyebbé teheti, kérjük ossza meg velünk a [email protected] címen.

Köszönettel:
A Szinga Sport Kft. Nagykereskedelmi Csapata